انتقاد وزير ارشاد از وضعیت اكران فيلم‌ها
کات
سینمایی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: در صدور مجوز اكران بايد دقت بيشتري شود تا حساسيت‌ها كمتر باشد.

به گزارش ايسنا، سيدمحمدحسيني در حاشيه‌ي جلسه امروزش با اعضاي بسيج هنرمندان كشور در جمع خبرنگاران در خصوص مسائل به وجود آمده براي دو فيلم «گشت ارشاد» و «خصوصي» اظهار كرد:‌ اين بحث‌ها تاكيدي بر اين شد تا دوستان ما دقت بيشتري در مباحثي كه حساسيت‌برانگيز است، داشته باشند.

وي افزود:‌ تعداد قابل توجهي از فيلم‌هايي كه در جشنواره فيلم فجر سال 90 به نمايش درآمد قابل قبول هستند و در ميان آنها آثار دفاع مقدس و ارزشي خوبي داريم و حتي در بحث خانواده و براي كودكان و نوجوانان فيلم‌هاي قابل قبولي داريم كه شايد زماني آثاري كه براي خانواده‌ها مناسب باشد كم بود، اما امروز روز به روز بر تعداد آنها افزوده مي‌شود.

وي با تاكيد بر اينكه بايد در انتخاب فيلم براي اكران دقت بيشتري شود خاطرنشان كرد: بعضي از فيلم‌هايي كه در جشنواره به خاطر مضامينش مورد نقد بودند اگر قابل اصلاح هستند، اصلاح شوند بنابراين نبايد هرچه در جشنواره ارائه شد عينا به سالن سينما بيايد، به هرحال جشنواره بيشتر براي افراد متخصص و صاحب نظر است.

حسيني با بيان اينكه ايراداتي كه همگان بر آن تاكيد دارند بايد برطرف شود،‌ گفت: بايد فيلم‌هايي كه در جامعه و سينماي كشور ارائه مي‌شود مناسب باشد تا اين واكنش‌ها را به همراه نداشته باشد.

وي افزود:‌ ما از روز اول هم اشكالات را انكار نكرديم و اينها فيلم‌هايي بودند كه در بخش خصوصي ساخته شدند.

حسيني در عين حال گفت: اما در اين موقعيت كه فرصت بيشتري براي فيلم ديدن خانواده‌ها فراهم است بايد در انتخاب دقت بيشتري انجام مي‌شد تا اشكالات كمتري مطرح باشد.

وزير ارشاد در پاسخ به سوال ايسنا درباره دغدغه بعضي از فيلمسازان با توجه به مشكلات پيش آمده براي اكران آثارشان، اذعان داشت: از اول دقت مي‌شود تا ديگر چنين مشكلاتي پيش نيايد.

حسيني همچنين در پاسخ به سوالي درباره‌ي مباحثي كه اين روزها درباره‌ي فساد اخلاقي در سينما مطرح مي‌شود، گفت: اينها بحث‌هايي نيست كه متعلق به ديروز و امروز باشد،از قبل بوده و الان بيان مي‌شود.

وي همچنين مطرح كرد: اشكالاتي در سينما هست كه مورد تاييد ما نيست و بايد تلاش كنيم تا وضع بهتري را شاهد باشيم تا ساحت هنر از هر گونه آلودگي منزه باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, :: 22:51 :: نويسنده : عباس کمالخانی
موضوعات
پيوندها



آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 242
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1



ساخت كد صوتی آنلاين



قالب پرشین بلاگ

قالب میهن بلاگ

download

قالب بلاگ اسکای

اخلاق اسلامی

قالب وبلاگ

log - cinema

ساخت كد صوتی آنلاين

ساخت كد آهنگ ساخت كد آهنگ

ساخت كد آهنگ

ساخت كد موزیک آنلاین